De voorbereidingen.

12 juli 2015

12 juli 2015

Ja hoor, daar is ie dan, een weblog over onze trip naar de andere kant van de plas. Het is de bedoeling om jullie via deze weg regelmatig op de hoogte gehouden over  onze belevenissen.

Een jaar geleden stond al  vast dat wel samen naar Canada zouden gaan. Een droom van mij die al 30  jaar oud is. Bij mijn vorige bezoek aan Canada  heb ik kennis mogen maken met Henk,  Carol , Jon, Andrew en Karen. Ik voelde me daar direct thuis. Vanuit Montreal zijn we naar Quebec City, Toronto, Niagara watervallen, Ottawa geweest. Ook in Montreal hebben we een fantastische tijd gehad. Eenmaal terug in het vliegtuig naar huis, had ik nog maar een gedachte....Wanneer mag ik weer terug?

We zijn nu precies 30 jaar verder en mag nu met Sander,  Freek  en Rintse een mooie rondreis in Oost Canada maken en genieten van onze Canadian  familie.

1. Patricia Geerlings-Beurskens:
    16 juli 2015
    Veel plezier
  2. Karin:
    20 juli 2015
    Hoi Evelien en fam.

Nog eventjes en dan komt een mooie droom uit!
    Ik wens jullie een fantastische reis, vol met avonturen en belevenissen. Leuk om op de hoogte gehouden te worden, dan kan ik een beetje "meereizen".

Groetjes Karin
  3. Jeska:
    26 juli 2015
    Hi Eef!
    Erg benieuwd naar jullie trip!
    Vanuit een ander deel van de wereld, lieve groet, Jeska
  4. Astrid Kuipers:
    29 juli 2015
    Ik wens jullie heel veel plezier, tijdens deze droomreis. Zet er maar lekker veel foto's bij.
    Groetjes Astrid
  5. Familie Wiersma Venlo:
    2 augustus 2015
    Dag familie, koffers gepakt? Tickets klaarliggen...veel plezier. Doe de hartelijke groeten aan de Canadian family
  6. Familie Wiersma Venlo:
    2 augustus 2015
  7. Jan en jo:
    4 augustus 2015
    hallo jullie op schiphol goede reis. geniet ervan.
  8. Susan Janssen:
    We volgen jullie... have fun! Groetjes, PSST
  9. Geert:
    fijne reis
  10. Dorianne:
    9 augustus 2015
    Hallo Evelien en familie,

Geniet van jullie mooie reis met zijn allen! Foto`s zien er mooi uit!

Groetjes, Dorianne