Dag 9 - Ho Tram - HCMC- Singapore - Schiphol

28 februari 2023 - Steyl, Nederland

Dag 9, hoe ver lijkt die nu weg vanuit mijn eigen bed . De week goed afgesloten op zondag met een heerlijke strandwandeling bij zonsopgang. Het was 6:00 uur. We liepen door de uitwaaierende golven, tussen de bedrijvige vissers door. Nog een heerlijk ontbijt en de roadtrip van 3 uur op de scooter terug naar HCMC. Ik had namelijk nog een vlucht naar Nederland op de planning staan....

Ik kijk dankbaar terug op een ongelofelijke week waarin ik van iedere minuut heb genoten. Zonder de hulp van Henk was me dit natuurlijk nooit gelukt. Je kunt je een toerist voelen tussen toeristen, of een local tussen de locals..... Geef mij die laatste maar, dank je wel Henk!

1. Margriet:
    28 februari 2023
    Ik heb genoten van je verhalen Evelien!
  2. Paul en Ineke:
    Hoi Evelien wat een mooie vakantie heb je gehad. We hebben genoten van de verhalen en foto's prachtig. Hele goede reis terug naar het koude kikkerlandje. Groetjes Paul en Ineke